maandag 6 mei 2013

Zijn nu alle festiviteiten voorbij?

Na het Lenteweekend en Veldhoven is er nu weer tijd voor het blog.
Het was goed om in Veldhoven bij Ina Klugt haar quilts te zijn. Onvoorstelbaar hoeveel mensen Ina hebben gekend en graag hun herinneringen met mij wilden delen.

Dubbel fijn was het dat Nienke, Gerrie en Berthil er ook waren. Hierdoor konden wij onze gevoelens delen.





Alle eer komt Nienke toe. Het is fantastisch hoe zij zich heeft ingezet voor het werk van Colette Berends en Ina Klugt. Hulde!




Gelukkig was er ook gelegenheid om een rondje beurs te doen en alle prachtige quilts te bewonderen.
Ik was erg onder de indruk van de quilts van Wil Fritsma.
In november komt Wil een dag les geven aan AQGO, ik verheug mij er nu al op.




Natuurlijk heb ik ook nog wat praktische zaken gekocht en een mooi boek.









Als herinnering aan deze bijzondere dag kreeg ik van Nienke prachtige foto's van het werk van Colette Berends. Vandaag heb ik de foto's verschillende keren bekeken. Het is bijzonder en een wonder, het is schilderen met lapjes.




En dan was er ook nog het Lenteweekend van Groei & Bloei. Fantastisch weer, prachtige locatie en heel veel bezoekers. Kortom een groot succes.
Ook voor onze tuin nog een paar bijzondere planten gescoord.

















Inspirerende kleuren!


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het zooo jammer dat ik niet heb kunnen komen! Maar ja, een kind verhuizen.
    Gelukkig kan ik wel mee genieten met jullie blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was bijzonder om de quilts van Ina en Colette nog één keer te kunnen zien! Voor mij was het een bliksem bezoek afgelopen donderdag.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit samen te doen vond ik heel bijzonder, dank voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen