dinsdag 22 september 2015

Quilt weer thuis en het quilt seizoen barst in alle hevigheid los



Een fijn gevoel mijn quilt is weer thuis en als verrassing in de doos een mooie bedankkaart van het Quiltersgilde

De week na de ATT is het Quilt seizoen echt weer begonnen met vrijdag AQGO en zaterdag QS13.




Bij AQGO zijn wij gestart met een papierschep feestje in de De Middelste Molen bij Loenen.








Een allerhartelijkste ontvangst, de hele dag een fantastische verzorging door de vrijwilligers en een super uitleg en begeleiding door de docent Marjan Smit.




Na de koffie met appeltaart een rondleiding door de papierfabriek en daarna naar de workshop ruimte waar wij heerlijk hebben geëxperimenteerd met papier en meegebrachte materialen.


En dit zijn de resultaten:





Zaterdag was het fijn om mijn mede cursisten van QS13 weer te ontmoeten.
Natuurlijk had ik een aantal al gezien tijdens de ATT, maar weer als voltallige groep aan de slag te gaan voelt goed.




Maandag thuis nog even met Gerrie het papierscheppen dunnetjes over gedaan en maandagavond is de keramiekcursus weer begonnen. Kortom volop aan de gang.



En als uitsmijter, om alvast in herfststemming te komen deze foto.





4 opmerkingen:

  1. Ik zag je zeer bijzondere werk in Deventer, Een heel apart werk! Fijn,dat het weer thuis is.
    En gezellig jullie papiersessie, ook weer heel speciaal jou papier.
    Dank voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder uitje is dat geweest. Ik zag hier en daar al prachtige resultaten voorbijkomen.
    Wat jammer dat ik je mooie werk niet heb zien hangen, maar wel fijn dat je er nu thuis weer van kunt genieten. En als ik het zo zie denk ik inderdaad dat daar ook wat naalden op zijn gebroken. "Geduld is een schone zaak" zei mijn moeder dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook altijd blij dat mijn werkjes terug thuis zijn , toch van sommiģen waar ik moeilijk afstand van kan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jo, ik vond je werk op de ATT prachtig, mooie vorm en prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen