donderdag 4 april 2013

Yes!!!!!

Yes, ik ben tevreden over de top "Droom van de Aarde". 

Mijn eerste echte Art quilt en helemaal naar
eigen ontwerp. 
Ik heb er meerdere keren op mijn weblog
over geschreven en zoals beloofd alvast
enkele foto's.

Nu begint het quilten.
Ook dat zal het nodige denkwerk vergen en natuurlijk ben ik zeer benieuwd naar het eind resultaat. 
Wordt het echt iets, gaat het voldoen aan mijn verwachtingen of wordt het een enorme tegenvaller?
Ik hou jullie op de hoogte.

Extra fijn dat op donderdagavond mijn weekend begint. Weer veel te veel plannen en dus weet ik nu al dat het weekend veel te kort is. Natuurlijk quilten, maar ook huishoudelijke klusjes, bijkletsen met een vriendin en de temperatuur gaat omhoog. Eindelijk kunnen wij de fuchsia's oppotten. 



4 opmerkingen:

  1. Wat een super resultaat! En met dat quillten gaat het helemaal goed komen hoor!
    Kan niet wachten tot ik hem inn het echt kan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je quilt ziet er mooi uit! succes met het doorquilten en ik kan ook niet wachten tot ik het resultaat kan zien.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is zeker Yes ! Ziet er prachtig uit. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat mooi, Jo als dit je eerste eigen ontwerp is... zou je toch willen dat je jaren eerder aan eigen ontwerpen was begonnen? Zo de moeite waard! Ik kijk uit naar het eindresultaat en hoop dat het een bron heeft aangeboord waar je nog heel veel meer moois uit gaat halen!!

    BeantwoordenVerwijderen