vrijdag 19 april 2013

Art Quilt Groep Oost

Vandaag naar de bijeenkomst van AQGO. Helaas ging de ontwerp les van Ans Kastein niet door maar Janneke zorgde voor een fantastisch alternatief.

Hierdoor moest ik gisteravond op het laatste moment nog wel even wat voorbereiding treffen, maar uiteindelijk stond alles ingepakt klaar. Twee tassen vol en natuurlijk de naaimachine.

Vandaag stond in het teken van nog meer uit je naaimachine halen. Kleine lapjes op verschillende manieren en met een diversiteit aan steken op een lap stikken. Ik heb echt heel veel geleerd.

Na de lunch een show & tell. Ik was erg onder de indruk van het niveau.
Wat betreft mijn "Droom van de aarde" quilt heb ik goede adviezen ontvangen en ik ben weer wat stapjes verder.
De groep heeft mij enthousiast gemaakt voor de tentoonstelling van het Quiltersgilde in Alkmaar. 
Als het lukt om de komende week een proef lapje te maken dan ga ik deze quilt aanmelden voor de categorie Art.

              


En kijk eens wat een violen mijn lief heeft gehaald, een hele paardentrailer vol. Niet voor ons zelf hoor. Het worden kransen voor het Lenteweekend van Groei & Bloei.

Morgenochtend gaan 
wij even naar de planten ruilbeurs van G&B. Een gezellige happening en meestal scoren wij een aantal leuke stekjes.
Pony Amber werd deze week door Rebecca en Meike
verwend. Een verjaardagstaart die Amber blijkbaar
heel goed smaakte.

Meike is nu al een echt klein paardenmeisje. Ze vindt de pony's geweldig!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten