zondag 21 april 2013

Proef lapje

Gisteravond heb ik voor de Art tentoonstelling commissie van het Quiltersgilde een proeflapje gemaakt van mijn "Droom van de aarde" quilt. Maandag- en dinsdagavond ga ik het quilten en dan kan woensdag het aanmeldingsformulier, de foto's en het proeflapje op de post. Het zou zeer bijzonder zijn als deze quilt op de tentoonstelling in Alkmaar komt te hangen.

Ik ga ook mijn quilt "Niet de blokken maar de lijnen" indienen voor de andere categorie. Ik ben zeer benieuwd of deze hedendaags en eigentijdse quilt een kans maakt. Het zou een heel mooi eerbetoon aan Ina Klugt zijn. 

Zaterdag was het gezellig op de plantjes ruilbeurs van Groei en Bloei. De deelname viel dit jaar wat tegen maar dat is ook geen wonder. Door het koude voorjaar komt het tuinseizoen laat op gang.


Ook nog even een aantal leuke potten op de open kweekdagen van kwekerij Linthorst gehaald. Een mooi systeem met een waterreservoir in de pot waarin de haarwortel van de planten hangen. Zo voorkom je dat de planten snel uitdrogen. Voorgaande jaren stond alles in de kwekerij in bloei, nu moet het allemaal nog komen. De potten hagen weer gezellig in de door mijn lief zelfgemaakte standaards van betonijzer. 







Eindelijk weer met de pony's een buiten rit gemaakt. Veel leuker dan in de manege.
Wij hebben er alle vier van genoten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten