maandag 1 april 2013

Oehoe op reis





Geen sneeuw en toch een lap nodig met reliëf. Zaterdagavond laat nog snel een lap volgens de ijsblokjes methode (met dank aan de beschrijving op het weblog van Aart) in de smelt gezet. 










Het resultaat is fantastisch. Het wordt de achterkant voor mijn "Droom van de aarde" quilt.
Ik heb nu al veel over deze quilt geschreven en ik kan mij voorstellen dat de lezers graag het resultaat willen zien.
Nog even geduld a.u.b.








Vorig jaar, na het Paasvuur verdween onze "Oehoe". Vandaag 1 april was hij er weer, compleet met brief en fotoboek "Oehoe op reis". Een verslag van alle plaatsen waar onze Oehoe is geweest. In de trein naar Amsterdam, in vele kroegen, het Vondelpark, op het dak van Carré, verliefd op een soortgenoot en uiteindelijk........ heimwee en weer terug naar huis. Een bijzonder jaar voor onze Oehoe, wij hadden hem dat nooit kunnen bieden. 

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad een mooie lap geworden, fijn dat wat ik schrijf ook uitgevoerd wordt door jou. Ik moet mijn lap nog gaan verven, misschien komt daar vandaag wat van terecht.
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen