zondag 17 maart 2013

Niet de blokken maar de lijnen

De quilt "Niet de blokken maar de lijnen" heb ik gemaakt naar aanleiding van een verassingsweekend bij Ina Klugt. De opdracht was een quilt maken met als uitgangspunt een variatie op het log cabin principe.


Gezellige twee dagen aan een quilt in wording werken boven de winkel van Lohuis-Tijhuis. Bovendien is het erg makkelijk, als het juiste lapje ontbreekt zak je naar beneden en daar is een winkel vol verleidingen.

Vervolgens heb ik een tijdje niet aan het project gewerkt tot Ina ziek werd. Dit was voor mij een goede reden om de quilt snel af te maken, hopende dat Ina het eindresultaat zou zien. Helaas, het ging met Ina veel te snel maar deze quilt blijft voor mij een warme herinnering aan Ina Klugt.


 Okkie helpt





                                Nou ja, helpt?
                                Helpt denken!

4 opmerkingen:

  1. Ina zou erg trots op dit eindresultaat geweest zijn, prachtig Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé, zo'n kat die meedenkt.
    Waar kan ik me melden als volger?
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een blijvende herinnering aan een bijzondere vrouw. Koesteren die quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook blogt ! groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen