zondag 24 maart 2013

Kip, kip, ik heb je!

Nog steeds ijzig koud maar binnen is het al een beetje voorjaar.
Gisteren een bloemstuk gemaakt tijdens een workshop van Groei & Bloei.



De Paastak en de hazen 
staan ook weer.










Deze kippen zijn in een paar uurtjes gemaakt. Natuurlijk kun je er ook prachtige art-kippen van maken. Ik ga dat vast en zeker nog een keertje doen, niet dit jaar maar ooit. 
In Groningen zagen wij ze staan en mijn lief heeft ze technisch doorgrond. 

Een tijdje geleden hebben wij met 10 enthousiaste vrouwen een middag met veel plezier (en natuurlijk met veel lekkers) kippen in  serie gemaakt.




De gordijnen zijn klaar en hangen. 
Nu ga ik aan mijn opdracht (dromen van de aarde) voor AQGO beginnen. Gisteravond snel nog een lapje geverfd. De 25 staalkaarten komen super van pas. De juiste kleur bepalen is nu een makkie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten