dinsdag 6 augustus 2019

Terugblik op de zomerexpositie met een zomeravondconcert

Vorige week heb ik mijn lange zelfopgelegde vakantie even onderbroken voor de expositie Zussen & Art II in de Driekoningenkapel in Doetinchem. Al met al was ik toch wel weer even behoorlijk bezig met de voorbereiding en ik dacht zelfs een paar keer, waarom doe ik dit?????? Tijdens de expositie werd het mij weer helemaal duidelijk.

Exposeren is hartstikke leuk 
Ik heb genoten van het samen exposeren en de gezelligheid na afloop. Ik heb genoten van de vele bezoekers.  De interesse in mijn werk en het in gesprek komen met belangstellenden is zo inspirerend.  Er waren veel bezoekers die nog nooit met Textielkunst in aanraking waren gekomen en er waren bezoekers die er speciaal voor zijn gekomen.


Muziek en Kunst verenigd
De slagroom op het toetje was vrijdagavond het optreden van het vocaal ensemble TRInitus.

Nu ga ik verder met mijn vakantie en ondertussen knutsel en frutsel ik aan mijn 3D projectje voor de wedstrijd van het textielfestival Leiden 2020 . Het is nog steeds afwachten of het echt wat wordt en of het insturen waardig is.

1 opmerking:

  1. Een heel fraaie locatie voor jullie expositie! Wat fijn om zoveel belangstelling te krijgen. Met als mooie toegift een concert!

    BeantwoordenVerwijderen