donderdag 11 december 2014

Godin kado.

Vandaag ariveerde per post de Godin. Een give away van Joke Hardenbol van Waterlelie Design. Een cadeau waar ik echt heel erg blij mee ben. Omdat ik uit al die mooie godinnen niet kon kiezen heb ik de keuze aan Joke overgelaten. Godin Tafana is een juweel. Joke, hartstikke bedankt. 





Twee weken tussen les twee en drie van QS13. Het is hardwerken om een opdracht van idee tot quilt in twee weken realiseren, maar het is gelukt. 
Naar aanleiding van de feedback van de vorige les dit keer een sober quiltje. 
Het past bij het onderwerp en gezien het tijdgebrek komt het goed uit, maar sober is niet helemaal mijn stijl. Klik op het tabblad Quilten Speciaal 13 en Jo voor het hele verhaal achter de quilt.







Vrijdagmiddag ga ik voor de tweede keer naar de quilt tentoonstelling in de Twentse Welle. Ik heb er zin in om alle mooie quilts nog een keer in alle rust te bewonderen. 






Maandagavond was de laatste les van de tien boetseer lessen. Nog maar een serie van tien lessen bij aangeplakt, maar eerst kerstreces. 
Het vervallen Toscaanse huisje is op de foto nog niet ingekleurd. Nu wel en na het afbakken volgt de foto. 




1 opmerking:

  1. Tanfana was de Godin van de periode waarin je de give away won, dat heeft mijn keus bepaald. Als je meer over haar wilt weten kun je in het boek Godinnen van eigen bodem kijken. Daar heb ik mijn inspiratie uitgehaald.

    BeantwoordenVerwijderen