maandag 8 september 2014

Slagroom op het toetje

Een weekend vol met activiteiten met als afsluiting op zondag het bezoek aan de ATT in Arnhem. 
Dat mijn quilt "Kringloop van het Wad" in de categorie ArtQuilts mocht hangen was voor mij de slagroom op het toetje. 

Het is de kringloop van eb en vloed, zonsopgang en zonsondergang die het water voortbeweegt en stuurt op een reis zonder eind. 

Extra leuk dat er van Art Quilt Groep Oost 4 quilts hangen. 
Nienke met "Kinderparade"  hangt naast mijn quilt, 


Liesbeth met "Mijn inspiratie, transparant" hangt bij de afstudeerprojecten van Quilten Speciaal 12 en Aart met "Portugal" hangt er ook, maar had volgens mij bij de ArtQuilts moeten hangen. Leuk dat wij tijdens AQGO deze quilt hebben zien worden tot wat het nu is.



Natuurlijk waren er heel veel mooie quilts. 
Ik kan het niet laten om een kleine selectie te tonen, speciaal voor de thuisblijvers en met de nadruk op een kleine willekeurige selectie.




Gezellig was het ook bij de stand van het quiltersgilde. Er staan voor de komende tijd allerlei leuke activiteiten op stapel, voor ons  als leden weer een uitdaging. 

Vrijdag was het een bijzondere dag. De dochter van mijn lieve vriendin, die helaas niet meer bij ons is, trouwde op een prachtige locatie in Groningen. Het feest was bij de sociĆ«teit aan het paterswoldse meer. Prachtig weer, prachtige omgeving, prachtig feest. 


De foto van ons is links voor het feest en rechts ver na middernacht.

Na een overnachting in Groningen doorgereisd naar Friesland voor de verjaardag van mijn lieve zus (65) en zwager (69). Een hele gezellige dag en fijn om de familie weer eens te zien. 

6 opmerkingen:

  1. Welverdiend,dat je quilt bij de Artquilts hangt, een prachtige kringloop! Ook een fraaie selectie die je fotografeerde. En als toetje een huwelijksfeest en verjaardag. Een heel bijzonder weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je werk op foto is o zo mooi, had alles graag in het echt gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik je gemist heb, zondag was de enige dag dat ik niet in de Eusebius te vinden was. Dank voor je opmerking over mijn Portugal, jouw opmerking heb ik meer gehoord de afgelopen dagen. Ik hoop je in oktober weer te zien!!
    Een terechte plek tussen de Art Quilts voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond jouw quilt een van de mooiste van de tentoonstelling! De kleuren en beweging zijn geweldig mooi samen gebracht in deze quilt. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jo. Een prachtige quilt en inderdaad hangt hij terecht bij de artquilts.
    Dankjewel voor de selectie van de andere quilts. Kan ik, op afstand, toch nog een beetje meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even goochelen en ik heb je mooie blog gevonden, prachtig jouw eb en vloed, wat ook nog opviel was dat je dezelfde quilts bijzonder vond als ik zelf.
    ach het verschil voor of na het feest is niet zo erg groot, mooi dat jullie daar bij konden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen