maandag 31 maart 2014

Aanmelding voor Appeltern

Zomer Explosie
Dit quiltje van 0,66 x 0,66 heb ik in 2011 gemaakt. Het is gemaakt uit twee lappen stof die ik tijdens een workshop bij Ina Klugt heb bedrukt met textielverf. Deze lappen, de zomer en onze tuin inspireerde mij tot het ontwerpen en maken van een bloementuintje. Met nog wat restjes commerciĆ«le stof heb ik uiteindelijk geen snippertje stof van de zelf geverfde lappen overgehouden. 
Natuurlijk is het afwachten of het quiltje door de selectie komt, maar wat zou het leuk zijn als het in Appeltern komt te hangen. Tevens een goede reden om nu eindelijk de tuinen van Appeltern te bewonderen. 






Omdat ik mijn aanmelding met motivatie voor QS heb opgestuurd, kreeg ik van een lieve quilt vriendin deze aardig attentie.






Vrijdag hebben wij hard gewerkt aan onze EB 74. Het resultaat mag er zijn en zaterdag kreeg ik zomaar last van ............. 
Kijk voor een verslag van alle buitenleven activiteiten op de pagina Landleven en Jo



1 opmerking: