maandag 2 juli 2018

Expositie feestjes

Na het fantastische quiltfeest in Noord Groningen ben ik nu heel erg blij met de expositie in Galerie de Kapberg in Egmond aan den Hoef.
Een expositie die door Flox den Hartog Jager is georganiseerd en waar  36 textielkunstenaars hun werk exposeren.

Opening
Zondag werd de expositie officieel geopend door Wouter de Vries, hoofdredacteur van het tijdschrift TxP (Textielplus). Het was genieten van de mooie kunstwerken, de gezelligheid, het ontmoeten van collega's en van in textielkunst geïnteresseerde bezoekers.



van links naar rechts
Petra Kooij, Willy Doreleijers en ik
tijdens de expositie zijn onze werkstukken buren
Opstartproblemen
Ik had mijn kunstwerk zeer goed verpakt (vond ik) en per PostNl opgestuurd. Blijkbaar niet goed genoeg, het keramieken gedeelte overleefde de reis niet. Er zat dus niets anders op om een extra ritje naar Egmond aan den Hoef te maken en gelukkig kon ik het met wat reserve onderdelen restaureren.
Het leermoment is, iets  wat breekbaar is ga ik in het vervolg persoonlijk wegbrengen en nooit meer opsturen.

De expositie is nog t/m zondag 8 juli te bewonderen en hierbij een aantal willekeurige foto's van de expositie. Er is natuurlijk veel meer te zien en te bewonderen, ga dus vooral even kijken.

Zussen & Art
Inmiddels ben ik alweer druk bezig met de voorbereidingen van de expositie Zussen & Art.
Natuurlijk wordt deze expositie het feest van de 'hoofd exposant', mijn schilderzusje, maar met ondersteuning van mijn quiltzusje en ik met mijn textielkunst gaan wij er een mooie expositie van maken.  Mocht je in de buurt zijn, weet dat je van harte welkom bent.





3 opmerkingen:

  1. Afgelopen zondag ben ik wezen kijken naar de expositie in Egmond. Mooi!!! (Ik was er om 1 uur want man en zoon wilde daarna langs het strand wandelen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Jo dat je deelname aan de expositie in Galerie de Kapberg zo'n succes is en wat heerlijk en ontroerend lijkt het me om straks met je zussen te kunnen exposeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super om met twee bijzondere exposities mee te kunnen doen!
    Veel succes, vooral ook met zussen expositie ! Lijkt me geweldig? Jammer dat het voor mij niet mogelijk is om te komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen