maandag 2 oktober 2017

De textiel adrenaline giert

Het was vorige week een week die helemaal in het teken van exposeren stond.

Maandag
De schuur waarin fotografe Hanny en ik tijdens 'Kijk op Kunst' exposeren was door de eigenaren op geruimd, maar had nog wel een poets beurt nodig.

Dinsdag
Kartonnen sokkels voor mijn 3D objecten waren boven het budget. Zoekende op internet waren fruitkistjes een goed alternatief en mijn lief heeft ze voor mij gescoord. Enig schuur en verfwerk zat er nog wel aan vast en in vijftien kistjes ging toch een dag werk zitten.



Woensdag
Deze dag was gepland voor het opruimen van de expositie in Sundern (Sauerland). Het was een super ervaring om hier met mijn collega's van Diversity Art twee maanden te mogen exposeren.
een afscheid met een beetje weemoed
Donderdag
De expositie 'Kijk op Kunst' inrichten.

Vrijdag
Een paar uur tijd uittrekken voor de huishoudelijke taken en mijn verjaardag voorbereiden. Om 16.00 uur de opening van 'Kijk op Kunst' en uitleg van de kunstenaars op de locaties in Geesteren. Aanstaande vrijdag zijn de locaties in Gelselaar aan de beurt.
een aantal locaties in Geesteren
Zaterdag
De eerste bijeenkomst van teQStiel dit seizoen. Van deze dag kreeg ik zoveel positieve energie en ging ik op vleugels naar huis.

Zondag
Aanwezig op 'Kijk op Kunst'. Onze combinatie van foto's en textiel kreeg veel positieve reacties en wij hadden bijna 100 bezoekers. Ik voel mij een geluksvogel en kijk nu al weer uit naar zaterdag 8 en zondag 9 oktober, alweer het laatste weekend van Kijk op Kunst. Voor meer info klik hier
onze locatie, schuur van de familie de Clercq Zubli, Dorpstraat naast nr 45 Gelselaar

3 opmerkingen:

  1. Wat een energie Jo! maar wel zeer de moeite waard. Ik zag een werk van je in Doesburg tijdens de vezelmanifestatie. Heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal leuke dingen, nou ja behalve de kistjes dan..
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen