maandag 31 oktober 2016

Klei-Dialoog

Heerlijke weken heb ik gehad met veel tijd voor mijn klei-dialoog opdracht. Iedere dag heb ik een werkstukje van 10 bij 10 cm gemaakt. Een aantal keren ben ik halverwege gestopt, gewoon omdat het niets werd. Uiteindelijk zijn er 6 overgebleven.
Allen op het platte vlak en voor een detail foto kijk dan even op de pagina teQStiel en Jo


Daarna aan de slag in 3D. Natuurlijk wel een beetje lastiger, maar ook uitdagender. 



Nu wil ik nog één werkstuk maken wat  betrekking heeft op Grutte Pier, dat wordt deze week de uitdaging. Hierbij denk ik aan oerkracht, verdriet, vuur en zeeklei. 

 Zoals beloofd heb ik mij ook nog twee keer in de kunstroute Diepenheim gestort en hierbij de foto's/

Deze keramieken beelden zijn bijna mens groot en een groepje  zou in onze tuin niet misstaan.




















De verassing was.........textiel van de kunstgroep 12. 





En nu stop ik, ik ga weer flink aan de slag met mij  Klei-Dialoog.

5 opmerkingen:

  1. Heel goed je kleidialogen! Ook de textielkunst van kunstgreep 12 is bijzonder!
    Zijn de grote beelden van de kunstenaar Sjer Jacobs?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer erg goed bezig Jo. Mooi hoor! Bijzonder werk van Kunstgroep 12 en ja die beelden zou ik ook wel in mijn tuin willen hebben. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen