dinsdag 19 januari 2016

Spelen met was en verf

Yes, ik heb bericht gehad van Kunstkring BArt (Berkelland Art) en ik ben toegelaten. Hoewel ik op dit moment de enige ben die binnen BArt bezig is met textielkunst, lijkt mij dat ik van de leden uit de andere disciplines veel kan leren. Wil je meer weten over kunstkring BArt, neem dan een kijkje op de website van BArt via deze link  of klik op het logo van BArt in de rechter kolom onder lid van. De komende week ben ik dus wel weer even druk om mijn pagina op de website van BArt te vullen. Ook best wel een uitdaging.

Zaterdag weer een heerlijk dagje Quilten Speciaal 13. Het was de 2e les van Els van Baarle en ook deze les stond in het teken van kleur. 
Wij gingen aan de slag met de batik lappen van de vorige keer en nu met stempels proberen de lappen nog interessanter te maken. Ook kon er geoefend worden met een  tjanting.  

dit zijn mijn resultaten
Zaterdagavond laat werd ik helemaal enthousiast, het begon flink te sneeuwen. 
Helaas, zondagmorgen was het laagje veel te dun. 


Dus zondagavond ben ik maar op een andere manier aan de slag gegaan. De ondergrond van de quilt wordt zwart. De kleur die ik ga toevoegen wordt ????? of ga ik nog een lap in een andere kleur verven?????

 Ik ga jullie de komende weken op de hoogte houden van de voortgang.





9 opmerkingen:

  1. Zou je via de waddenvereniging of westerse fryslan je werk v niet bekend maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jo met je terechte toelating tot BArt. Je batiklappen zijn mooi en ik ben benieuwd wat er van je zwarte lap gaat worden. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je textielwerken delen met kunstenaars die een andere disipline beoefenen , is een hele vooruit gang voor de textiel te promoten als kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de toetreding tot de Kunstkring BArt! En ik blijf je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool Jo! Ben nu al nieuwsgierig naar wat je dat gaat opleveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top Jo dat je bent toegelaten! Dat gaat heel wat inspiratie opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat je bent toegelaten! Heel interessant worden de batiklappen met stempelwerk. Succes met de quilt . Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed hoor, nu ook bij een kunstkring, voor iedereen een verrijking!

    BeantwoordenVerwijderen