maandag 15 juni 2015

Quilten in de natuur

Vrijdag een fantastische AQGO dag bij Janneke op de camping Beek en Hei



Het is nu al bijna een traditie aan het worden om het seizoen af te sluiten bij Janneke. 
Op haar prachtige natuur camping op de Hoge Veluwe bij Otterlo is het fantastisch toeven en dit keer werkte het weer ook mee waardoor het een dubbel feest werd. De samen bereide lunch  in het bos was top. 


Het vervolg van Aart zijn workshop Breakdown printing was hartstikke leuk. In april hebben wij de zeefdrukramen voorbewerkt en vrijdag was het tijd voor het bedrukken van de stof.



Nu is het een paar dagen wachten op het eind resultaat.
Volgende week hierover meer en ik heb nog wat printpasta en stof over, dus ik ga binnenkort nog een weekendje met mijn zeefdrukramen aan de slag

Zaterdag is al weer de negende QS13 les.
Mijn opdracht is klaar, zie hiervoor op Quilten Speciaal 13 en Jo 


3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens: het was een hele leuke dag. Sommige tradities moet je in ere houden.
    Vandaag kunnen we spoelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga morgen spoelen! Het was zeker een fijne dag met heerlijke lunch onder de bomen, ik was wel kapot toen ik thuis kwam, fijn dat jullie erg enthousiast waren geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracht afdrukken!
    Nog een dagje in zo'n broeien en ze kunnen in de wasmachine. Ze zien er zo al erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen