woensdag 20 mei 2015

Napret

Twee weken  vakantie, 
ze zijn voorbij gevlogen met  leuke Landleven en Jo activiteiten en als slagroom op het toetje het textielfestival. 

Nu, alweer een week verder, ben ik nog steeds onder de indruk van alle mooie textiele werkstukken, de prachtige ambachten en de fantasierijke presentatie van  de verenigingen. 


Het was leuk  om tussen  alle tipipunten ook een aantal van mijn punten te zien.  

Een hele bijzondere ervaring dat mijn quilt "Noarderleech" daar zomaar tussen ale inzendingen voor de wedstrijd Water en Land mocht hangen. 





En omdat ik met drie Groei & Bloei fanaten op stap was (mijn lief en twee quiltvriendinnen) mocht de Hortus niet ontbreken. 








Natuurlijk was er ook tijd voor een terrasje en nog een keer een terrasje en nog een keer, maar niet te lang, tenslotte kwamen wij voor het textielfestival.










Hieronder nog een greep uit de vele foto's die ik heb gemaakt. 





Op Hemelvaartsdag kreeg ik nog een leuke verassing, mij quilt "Spinsels en Kronkels" is geselecteerd voor de ATT, dus in september weer een feestje. 










Vervolgens was het ook nog even flink werken aan mijn huiswerkopdracht voor QS13. 
Kijk hiervoor  Quilten Speciaal 13 en Jo







6 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n gezellig bericht over het textielfestival! En natuurlijk heb ik je fraaie inzending gezien, en bewonderd, hij heeft een mooi plekje in mijn collages!
    En leuk dat je quilt is geselecteerd , evenals de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik jou niet gezien heb, maar ik heb wel je prachtige quilt bewonderd .
    Het was, zoals je zelf ook al zei, enorm genieten in Leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja en nog gefeliciteerd dat je quilt geselecteerd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Jo, Gefeliciteerd met je geselecteerde quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heerlijk was Leiden he, op naar de volgende ! Jouw quilt hing er heerlijk te pronken

    BeantwoordenVerwijderen