zondag 23 februari 2014

Toch maar weer knippen

Mijn quilt in de maak is niet helemaal in evenwicht. Ik kreeg het advies om er nog een laagje organza over heen te zetten. Weken heb ik er tegen aan zitten hikken, maar uiteindelijk heb ik het gedaan. Het resultaat is best wel mooi, maar het is nu te vlak. Dus.............ik ga gedoseerd laagjes weg halen. 


Op de linker foto de organza en op de rechter foto weer wat weggeknipt, er ontstaat nu diepte. De komende week ga ik de buitenkant afwerken en af en toe even knippen.

Voor de volgende AQGO bijeenkomst heb ik een zeefdrukraam nodig. Ik zit nog even te dubben of ik er eentje ga kopen, maar wie weet wil mijn lief er wel eentje voor mij maken. 

Verder was het een weekend met buitenactiviteiten. Kijk voor een verslag op de pagina Landleven en Jo. 

Natuurlijk ook het slot van de olympische spelen gezien en nog even genoten van de kleurige quilt motieven. 

O ja, alle pagina's van mijn weblog zijn nu gevuld en de motivatie brief voor Quilten Speciaal staat in de steigers. Het miniquiltje voor de tentoonstelling ga ik deze week inpakken en dan kan het volgende week op de post. Zo langzamerhand ga ik ook aan mijn huiswerkopdracht voor de cursus Voorstudies beginnen. Een quiltje in één kleur, ik heb er zin in.

1 opmerking: