maandag 27 januari 2014

Een heerlijk rustig weekend

Het quiltersgilde blog van vorige week  gaat over goede voornemens, nou ik heb ze al flink moeten bijstellen.
Mijn voornemen om een quilt in te sturen naar Groningen en Leiden ga ik niet halen. Ik beperk mij dus tot de tentoonstellingen van het quiltersgilde, de miniquilts in Tilburg en de ATT  in Arnhem.
Mijn voornemen om geen bekeuringen voor te hard rijden is helaas ook alweer mislukt. De eerste is binnen,  (maar) 7 km te hard op de ringweg in Zwolle. Hiervoor  had ik hele mooie quilt benodigdheden kunnen kopen. Erg zuur en o wat ben ik teleurgesteld in mijzelf.  

De eerste weken in het nieuwe jaar was vol met activiteiten, een relatief rustig weekend is dan dubbel fijn. Gewerkt aan mijn opdracht voor de cursus voorstudies, dit wordt dus tevens de miniquilt. De waddenquilt ligt even stil, maar niet te lang, voor je het weet is het mei en moet de aanmelding voor de ATT de deur uit. 


De zak waarin de wortelen zitten voor de pony's heb ik met medium bewerkt en in plooien gevouwen. Na het drogen het geheel met de heatgun bewerkt en dit vervolgens op een donkergrijze stoff gestikt. Tyvek en lutador geverfd.  Deze week ga ik er hard aan trekken om wat ik in gedachten heb om te zetten  in daden. Het wordt echt kijken wat het wordt. 

Ook foto's gemaakt voor mijn blog en dan met name voor het item fotogalerie en natuurlijk ook weer in het hout, zie landleven en Jo. 



1 opmerking:

  1. De ringweg bij Zwolle is berucht, zuur geld. Welke deadlines je wel of niet haalt, maakt helemaal niets uit zolang je er maar plezier in houdt om er aan te werken! Want zoiets moois afraffelen, nee, dat zou pas zuur zijn!

    BeantwoordenVerwijderen