maandag 22 juli 2013

Zondag - Verfdag

Donderdag twee mooie kleuren in bestelling gedaan bij Zijdelings, 119 Chocolate Brown en 079 Midnight Blue. Vrijdag kwam het pakketje al binnen, een super snelle service en een warme douche voor Zijdelings.
Zondag, lekker in het zonnetje de 25 kleuren geverfd volgens de 25 stalenkaarten (initiatief van Nienke). Als ik de diverse blogs lees hebben de deelnemers nog steeds heel veel plezier van dit staalkaarten feestje.
De stoffen die ik heb geverfd zijn een onderdeel voor de Wadden quilt.
Ik wil ook nog Koningsblauw gaan verven. Volgens het weblog van allemaal kleurtjes is dit turquoise met robijn, hoewel Verfvirus gebruikt er Royal Blau-R en Fuchsia-Rot 8B voor.
Natuurlijk is mijn robijn op en heb ik geen royal blau en fuchsia rot. Zal ik het gaan proberen met roze toermalijn of toch maar weer gaan bestellen?
Ik ga er nog even over nadenken en ondertussen de rand recht maken van de quilt die naar de algemene tentoonstelling gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten